Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Neptunes waterdicht?

niet dus

Ik heb sinds vorig jaar november een CI en heb gekozen voor de neptune en dan juist omdat ik er in de vakantie mee kan zwemmen.

Op 11 juni vertrokken we naar Turkije voor een horende zonvakantie, gewoon genieten en verstaan in zee en zwembad.

Dit duurde een kleine week en toen hield de neptune er onder luid gekraak mee op. Veelvuldig contact met lumc mocht niet helpen dat ding was kapot en ging niet meer werken.

Ook van AB kreeg ik mailtjes met de gebruiksaanwijzing ingesloten en met aanwijzingen die ik al van lumc had gekregen. Ook stuurde ze een link waarbij ik zelf op zoek kon gaan naar een audiologisch centrum in Turkije en daar kwam niets uit plus het feit dat als er wel wat was uitgekomen ik in het grote Turkije daar maar had moeten zien te komen.

Ik was zo blij dat ik dankzij de CI weer kon horen en er weer bij hoorde. Dit was in een klap weg, van horend was ik de rest van mijn vakantie helemaal doof.

Je weet niet wat je dan meemaakt, het enige wat ik nog wilde was naar huis maar moest de rest van mijn vakantie gewoon uitzitten en dit was ook niet fijn voor mijn echtgenoot, kortom onze vakantie was volkomen verpest.

Dit is dus eigenlijk een waarschuwing let goed op als je met je Neptune gaat zwemmen want als hij in het buitenland kaot gaat heb je een groot probleem. O en als je na afloop vraagt of er iets geregeld wordt van een vergoeding van AB voor een verpestte vakantie kan je dat wel vergeten.

Reacties

  • AB_NLAB_NL Junior Member
    We vinden het erg vervelend dat dit u is overkomen. Wereldwijd gebruiken mensen de Neptune naar volle tevredenheid, ook in het zwembad en de zee. We doen er alles aan om de kwaliteit te garanderen maar helaas gebeurt het wel eens dat zelfs hoogwaardige apparatuur kapot gaat. Uw klacht is bij ons bekend en wordt uiteraard serieus genomen. De processor zal nader onderzocht moeten worden, om vast te stellen waar het defect vandaan komt. We zullen u hier persoonlijk nog over benaderen.
  • InekeIneke Junior Member

    Inderdaad erg vervelend maar de reactie van AB is ook vervelend, na drie en een halve week hebben moeten wachten op een persoonlijke reactie van hun klinisch specialist wordt er gezegd dat ik moet wachten tot de tweede helft van augustus wanneer de processor eindelijk nagekeken is.

    Deze specialist zegt dat dat ding echt wel waterdicht is en dat ik eigenlijk gewoon pech heb gehad dat hij stuk ging terwijl ik in het zwembad was.

    Dit houdt dus in dat er iets anders kapot is gegaan en dit vind ik toch wel apart, 7 maanden lang probleemloos en dan eigenlijk voor het eerst zwemmend en dan begeeft de processor het.

  • InekeIneke Junior Member

    En nu is het al een paar dagen september en nog steeds weet ik niet waarom de processor kapot is gegaan en ook het lumc heeft niets gehoord.

    Tot zover dus de afspraak van in de tweede helft van augustus krijgt u een brief met daarin uitleg.

    Het blijft gewoon stil van de kant van AB.

  • janolifantjanolifant Junior Member Apeldoorn, Other ZEBRA
    Mijn Neptune was ook na 2 maanden zonder watergebruik overleden, dus kan het stom pech zijn. Binnen een paar dagen na LUMC te gebeld te hebben kon ik kreeg ik direct een vervangende processor mee. Dus het kan wel snel. Als je in buitenland zit heb je inderdaad zwaar pech :-(
  • Mijne is ook stuk gegaan in zwembad. De reden geen idee. Maar hij werd gewoon vervangen. Is en blijft techniek en kan altijd problemen geven. Alleen jammer dat je zola g moest wachten op een nieuw toestel.
Log In of Registreer om te reageren.