Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Tinnitus

Ik heb sinds 2 januari 2017 een CI-processor voor het eerst. Graag hoor ik of andere CI-dragers ook zoveel last hebben van tinnitus. Dat heb ik al jaren, maar na mijn CI-operatie is het erger geworden. Mogelijk is dat tijdelijk. Dat hoop ik dan. :s Vorige week kwam ik op internet een bericht tegen over Neuromonics. Het verhaal was erg goed en geloofwaardig, maar draaide uit op een verkooppraatje. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groet, Evelyn

Reacties

  • Met Neuromonics heb ik zelf geen ervaring, kan ook geen mensen die er ervaring mee hebben.

    Wat betreft je vraag over Tinnitus. Ja die ervaring deel ik. Voor mijn CI aansluiting had ik er heel veel last van. Na de aansluiting licht minder geworden.
    Tijdens het dragen van de processor heb ik er overigens helemaal geen last van. Mijn processor draag ik tot vlak voor het slapen gaan. Natuurlijk komt het dan direct weer opzetten. Maar ach, dat is een zo korte periode, het stoort me niet meer.

    Ik hoop dat je dat ook gaat bereiken. Nog even wat geduld denk ik totdat je hele revalidatie achter de rug is.

    Groet
    Henk
Log In of Registreer om te reageren.